Egyedi keresés

2008. június 17., kedd

"+1." nap - San Francisco

Június 14. szombat
(Írtam 15-én, a JFK repülőtéren, New Yorkban)

Alig maradtunk mar. Mindeneetre Ross berelt egy autot, es reggel Mike-kal es Kellyvel beallitottak hozzam, hogy marpedig megyunk San Franciscoba (a 11-i beirast epp akkor tettem Mike gepen).

Igy hat elmentunk San Franciscoba. Mike kivansagara, hogy dohanyozhasson a kocsiban menet kozben, egy lehajthato teteju autoval mentunk, amitol majd' leszallt a fejunk az autopalyan (Mike-nak le is fujta a szemuveget a szel).
Erről bővebben itt lehet olvasni

Valami koreiai helyen ebedeltunk, aztan setalgattunk a kikotoben. Kesobb atmentunk a Golden Gate hidon (erdekes, hogy bar masutt sutott a nap, a hid kornyeken, ahogy az oceanrol betornek a parak, egesz kodos es borult volt). Az eszaki oldalon aztan kimentunk a Csendes-oceanhoz is; hat egesz hideg (es hullamos) volt.

Kelly, Ross, én és Mike

Hazafele egy taco barban ettunk,majd vettunk par uveg sort a "bucsuestre". Ez vegul nem tartott soka, mert nekem le kellett fekudnom, hogy idoben folkeljek; 4-re jon az auto vinni a repulore, amely aztan 6:10-kor indul New Yorkba (folytatas a kovetkezo napon).

Nincsenek megjegyzések: