Egyedi keresés

2008. június 17., kedd

"+2. nap" - hazafelé

Junius 15. szombat
(Írtam aznap a JFK repülőtéren, New Yorkban)

Indulas hazafele. Hajnali negy (itthon du. 1); a transzfer persze sehol; folhivtam, erre azt monta, o nem tud semmirol. Vegulis jott, de nagy duzzogva (el tuom kepzelni; szikh volt es meg a turbanjat sem tudta foltekerni; valami sapkaban vezetett).

A repuloteren fejetlenseg, az alkalmazottak sem tudjak, ki hova alljon, haromszor allitanak mindenkit sorba egy egyszeru beszallokartyaert. Sebaj, nelkulunk ugysem indul a gep, nekem meg van negy oram New Yorkban. Csodak csodajara csupan valami 10 perces kesessel indultunk (hogy ez hogy jott ossze nekik, nem tudom!).

New York: vegre kideritem, mikor es honnan idul a gep. Persze sok az idom, ugyhogy maszkalok ide oda. Egyszer csak pont az indulasokat jelzo tabla mellett mentem el, hat latom, hogy nem a 3-as kaputol indul a gep (mint a beszallokartyamon van), hanem a 7-estol es nem 7:10-kor, hanem 8-kor. Mindnesetre megnyugtato; kezdtem magam bizonytalanul erezni a reggeli, szinte pontos indulas miatt. Aztán nekiláttam megírni a "restanciáimat" ehhez a bloghoz...

...Most 7:20 van, ugyogy osszepakolok es utana nezek a gepemnek. Az mar bizos, hogy ebbol nem lesz 10:25-os erkezes holnap Budapesten.
_______

P.S. (Írtam 16-án, hazaérkezés után)
Persze nem indultunk el 8-kor sem, sőt, csak valami 9 után szállhattunk be a gépbe. Több, mint 30 másik gép állt előttünk a sorban a kifutópályára várakozva, úgyhogy (állítólag) csak 11 tájban szálltunk föl (én közben elaludtam). 4 óra "rendes" és +4 óra "nem annyira rendes" (bár mondhatni "megszokott") várakozás után. 10:25 helytett kb. 3 órás késéssel érkeztünk (hogy azt az egy órát hol hozta be a pilóta, nem tudom - bár az is lehet, hogy elvesztem az időzónák közt valahol). Mindenesetre mindenkinek ajánlom, hogy ne a new yorki John F. Kennedy repülőtéren keresztül utazzon Amerikába, hacsak teheti.

Nincsenek megjegyzések: