Egyedi keresés

2008. június 11., szerda

Utazas, Megerkezes, Talalkozas, ilzenek...

Mostantol fogva egy kisse ekezetek nelkul irok (no meg lehet, hogy az Y es Z betuket keverem, ugyebar).

Nos, az utazas (a Pecs-Budapest vonatot is beleertve). A BP-NY jaraton (amugy kb. egy oraval kesve indult) egy rakoncatlan kolok ult velem egy sorban, aki egyreszt rugdosta a szekeket, masreszt egyfolytabaan hangoskodott. Nyilvan fogalma sem volt 'az idoeltolodasbol adodo elettani hatasok' (= 'jet lag') jelentosegerol. A mogottem ulo not is nyilvanvaloan idegesitette a dolog, ezert folyton rangatta az ulestamlamat (o azert jobban beosztotta az erejet - nyilvan rutinosabb volt mar - ugyhogy csak akkor tette, mikor epp elaludtam). Na, ennyit a repules elso szakaszarol.

New York - hataratlepes:
No igen, a 'hirhedt' sorbanallas, ujjlenyomatvetel, faggatozas, fenykepkeszites...
Ehhez kepest a hivatalnokok kedvesek, segitokeszek es (nekem ugy tunt) nem gyotrik feleslegesen jobban a szerencsetlen, elkinzott utasokat, mint amennyire a rendszer maga megkoveteli toluk.

Mivel egy szal kezipoggyasszal utaztam, a vamnal sem neztek ki belolem valami mennyisegi csempeszt.

New York - San Francisco: persze megint majd' egy ora keses csak magaval a beszallassal, aztan egy masik ora a varaakozassal a kifuto elott. Valojaban ezzel meg nem is lett volna bajom, mert mar eleg faradt voltam, hogy vegre elaludjam, de a kapitany valamiert otpercenkent kotelessegenek erezte, hogy megnyugtato szavaival hangosan tajekoztassa az elgyotort utazokozonsegeet az ugyek allasarol.

Na mindegy, vegre (valoszinuleg) folszalltunk, mert egyszer csak arra ebredtem, hogy a stewardessek (oh, persze igy mar nem lehet itt hivni oket) mindenfele itallal (cola meg ilyenek persze) kinalnak. Ha mar folebresztettek, hat vizet ittam (nekik ugyebar csak keso este volt, honnan tudtak volna...)

Aztan megerkeztunk Friscoba. Ekkor mar ebren voltam, mert megereztem a nagyon meredek sullyedest (a hegyek miatt csak meredeken lehet leszallni). Szep volt szemben Oakland meg az egesz igy kivilagitva - ejjel 2 tajt.

Aztan kierve a repterrol vart egy szikh sofor es fel ora mulva mar a szalloban voltam, bar sokat nem aludtam (az idoeltolodas miatt - de most legalabb az a kolok is megtudja!).

Na, most epp lemerul a telep ugyhogy megyek...

Nincsenek megjegyzések: